دوشنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۶

استرس

توی همین وبلاگ چندباری نوشتم درباره طرح مزخرف زوج و فرد. من که محل کارم( هم قبلی هم جدید توی ) توی محدوده زوج و فرده خیلی ترکمون زده شده توی این یک سال و نیم به سیستم رفت و آمد و اعصابم. هر روز استرس پلیس و...تازگیها هم سر پل خیابون 64 ام هم پلیس می ایسته واویلا...امروز دیدم پلیس رو راهم کج کردم که از همت و مدرس برم..دیدم ترافیکیست خفن!!! دور زدم و از جلوی چشم پلیسه رفتم تو طرح...توی آینه که دیدم چیزی ننوشت، مهم نبود دیگه واقعاً، نمیخواستم دیر برسم.

حال کردم دیشب توی برنامه شب شیشه ای رضا عطاران که خیلی خوشم میاد ازش، حال این مجریه رشید پور رو چندین بار و با خونسردی و رک گویی گرفت. انتقادهای بیخود میکر د مثلاً که چرا اینقدر هر کی از توالت می اومد بیرون میگفت کار من تمومه هر کی میخواد بره....خلاصه عطاران گفت : یه دستشویی به من بدین من باهاش یه برنامه طنز درست میکنم!! و تو همه سریالهام به دستشویی رفتن اشاره شده. مجری هاج و واج لبخند میزد!!

۲ نظر:

Pazh گفت...

شرلوك عزيزم، اميدوارم بعد از گرفتن خلافي ماشينت از كارت پشيمون نشي!

ناشناس گفت...

هلمز عزیز و دودره کننده پلیس. من هم امیدارم که هیچ وقت این پیچوند هات جایی ثبت نشده باشه، البته من که بعد از آغاز این طرح مذکور نتونستم بیام تهران ولی از پدرم شنیدم که طرح مزخرف و بی خودی هست. به هر حال اونجا ایران هست و در ایران ما از این دست طرح ها زیاد داریم. در سایت فارس نویز خواندم که نیروی انتظامی از اول اردیبهست شروع به برخورد با بد حجابی می کنه. راستش نمی دونم چرا فکر می کنند که با این کارها این مشکل حل میشه. اگر قرار به توی سری زدن و اجبار و زور بود که باید بعد از سی سال دیگه این مسله حل شده بود ! به هر حال این هم در زمره همین طرح ها هست. در ضمن اون راهی که شما در نظر دارید رضا صادقی رو باهاش به صراط مستقیم هدایت کنید به نظر نمی اد که زیاد هم مستقیم باشه و من فکر می کنم که همین مسیری که ایشون هست راه خوبی باشه، به هر حال هرچی باشه تا حالا ما رو از جام آسیا با تحقیر پرت نکردند بیرون....ما که رفتیم آسیا !!!!!!!!!!!!