پنجشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۵

Z I Z O U


آخر حالگیری بود باخت آلمان در آخرین لحظات. بردن در آخرین لحظات تخصص خود آلمانها بود ولی اینالیاییها توی این جام دارند این کار رو انجام میدن. برد در دقیقه نود و سه مقابل استرالیا و حالا زدن دو گل در دقیقه 119 و 121 به آلمان.
بازی رو بین 4 تا ایتالیایی و یک بی طرف می دیدم. فقط من آلمانی بودم و پر از استرس.خداییش هم از لحاظ بازیکن ایتالیا خیلی سر بود ولی المانها با بدترین بازیکنها هم همیشه مدعی هستند. دقیقه 117 گفتم خب 3 دقیقه تا پنالتی مونده و توی پنالتی که همیشه آلمان برنده است. حتی می خواستم از جمله معروف گری لینه کر استفاده کنم که میگه: فوتبال یه بازیه نود دقیقه ای که دو تیم یازده نفره اون رو بازی میکنند و در آخر آلمان برنده می شه!!!(یه همچین مضمونی) ولی خوب شد که نگفتم!!! چون 1-2 دقیقه بعد یه بازیکن در پیتی با یک شوت شانسی کار آلمان رو تموم کرد در ادامه الکس محبوب من تیر خلاص رو زد.دلم به حال آلمانها به خصوص بالاک کباب شد. ولی خدائیش تماشاچیهای آلمان در عین ناراحتی آخرش یکپارچه تیم ملی رو تشویق کردند و مقایسه کنید با ایران خودمون که تو بازی ایران - ایرلند از دقیقه 70 شروع کردن به فحش دادن و هو کردن تیم خودمون و اشیا پرتاب کردن و ترک ورزشگاه.
حالا این وسط همسر گرامی طرفدار خفن ایتالیا شده که بیشترش به خاطر لوکا تونیه...مربی هم که تعویضش کرد داره فحش میده به لیپی که چرا تونی رو تعویض کرده و...میگم بابا این که داشت تو زمین راه میرفت!!!....میگه نه باید باشه...ممکنه هر لحظه گل بزنه!!! ..زنهم هم زنای قدیم!!! مرد هم مردهای غیرتی قدیم.

خلاصه ..بازی ...آخر حالگیری بود...ولی گذشت.
فرانسه هم با تخصص خراب کردن بازی حریف رسید به فینال. اگر 4 سال پیش یا حتی دو سال پیش بود توی فینال 100 درصد طرفدار ایتالیا می شدم ولی الان طرفدار خفن فرانسه هستم و زیدان (همون زیزوی فرانسویها) و آنری و متنفر از ایتالیا...ایتالیای فیلم بازی کن!! مارمولک و فرینگس محروم کن!!!و آلمان ببر.

فرانسه دخل برزیل رو هم آورده که اون یکی خیلی حال داد و باعث میشه بیشتر طرفدار فرانسه باشم.

پ.ن.
1-بهرنگ کامنت گذاشته و از رنگ قرمز و پرسپولیس گفته...آخه بهرنگ جان خجالت نمی کشی وسط این جام جهانی به این زیبایی و قشنگی ...اسم اون تیم در پیت رو میاری؟؟!!! آخه تو که خودت به عنوان تنها پرسپولیسی تحصیل کرده و خارج رفته در سرتاسر دنیا....(حالا یه کم کمتر و بیشتر) باید بدونی که اینجا جای آوردن لنگ حموم و اینا نیست.
ولی خیلی مخلصیم بهرنگ جان.....به هر حال هر کسی نقطه ضعفی داره.
2- آقا این گوگل ارث و گوگل مپ و ترکوندن تهران رو!!. جه جاهایی که من توی تهران کشف نکردم و به دلایل امنیتی معذورم از اسم بردن...حالا بعدا جاهایی که مشکل امنیتی نداره رو شاید لینکش رو گذاشتم..فعلا بدرود

هیچ نظری موجود نیست: