سه‌شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۵

بی شعورانی که به شعور ما توهین میکنند

اول- مهندس علی آبادی-رئیس سازمان تربیت بدنی - در بازدید از اماکن ورزشی استان قم اظهار داشت که طرحی در دست داریم که لیگ برتر فوتبال ایران با 30 تیم!!!!؟؟؟@@!!## برگزار شود تا هر استان یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.
یاد زمان جنگ و سال 64 افتادم که لیگ قدس راه افتاد ظاهراً دولت آقای احمدی نژاد در همه زمینه ها بنا را بر "انقبلتم علی اعقابکم" گذاشته است. پس سالها تلاش و وقفه زمان اقای صفایی، لیگ ما - اقلاً در ظاهر - حرفه ای شد، حالا که داره جا می افته آقای علی آبادی خرسی نژاد طرح از خودشون در وکردند!! جالبه واقعاً من نمیگم لیگمون الان درسته بزرگترین اشکالش دولتی بودن 90 درصد تیمها و استادیوم نداشتن تیمهاست که اونهم مستقیماً به سازمان تربیت بدنی مربوط میشه، مردک بیا اینها درست رو کن ..طرحهات رو بذار در کوزه...در همین راستا پیشنهاد میشود از استان قم تیم منتخب حوزه علمیه شرکت کنه و ...

دوم - باشگاه استقلال از جام باشگاههای آسیا اخراج شد!!! " به همین سادگی رفتی؟! بی خداحافظ عزیزم.!"* لامصبا چی کار دارین میکنید. وقتی مدیر باشگاه کسیه که حرف زدن عادی رو هم بلد نیست چه برسه به مدیریت یک باشگاه فوتبال همین میشه دیگه..اونهم از آقای قلعه نوعی که ده تا هندونه را با یک دست میخواد بلند کنه و گند زده به تیم اس اس و فقط لات بازی و کل یوم گفتن رو فعلاً پیشه کرده...آق جمعش کنید این بساط رو یه نامه بلد نبودین با دی اچ ال یا فکس بفرستید..خاک بر سرتون کنند. حالا به گ...خودن افتادن و دارند خودشون رو به آب و آتش میزنند. اینهم به همون آقای علی آبدی بر میگرده که نجف نژاد رو کردند رئیس باشگاه .اشکال نداره اینها که مهم نیست همه چیزمون به همه چیزمون میاد.

سوم - نظام مهندسی...یکی داستانی است پر آب چشم...اون خودش یک مطلب جدا میخواد که الان وقتش نیست.

چهارم - جواد خیابانی: با اینکه این یک بازی دوستانه است که از چند روز پیش تمام بلیطها سُلد اوت شده!!! بدون شرح!!

پنجم - عزت زیاد

پ.ن. * مطلب داخل گیومه از سلطان رضا صادقی.

۳ نظر:

bozorg گفت...

آخ قربون دهنت !... میدونی کجام بیشتر میسوزه : ما که رفتیم آسیا ، کون لق پاسی ها ؛

Pazh گفت...

به به! جناب هولمز گرانقدر و سرسنگين! رسيدن به خير!كم كم داشتم نوميد ميشدم!

اس اس رو ولش كن، گمانم تو بودي ضد ليورپول كري مي‌خوندي، نه؟
نه كه طرفدارش باشم ولي خب حال بارسا رو بدجور گرفت! تا كي حال آرسنال رو بدتر بگيره!

ناشناس گفت...

ajab