شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۶

یا امام رضا،روغن موتور هیوندای !!+ رشد جمعیت


1- چهارشنبه 26 اردی بهشتی بود که 8 آذر نشد، قرار بود باز هم در استرالیا معجزه کنیم و بریم المپیک، این بار ولی معجزه نشد و مثل یک حیوان با وفا به استرالیا باختیم!! البته توقعی نمیره از تیمی که چهل روزه تشکیل شده که تیمهای پر تدارکی مثل عربستان و استرالیا رو شکست بده و قرار نیست همیشه معجزه ای مثل 8 آذر 76 رخ بده یک بار خدا دلش به حالمون سوخت حالا!! به حسین کعبی که توی جام جهانی بازی کرده چه میتوان گفت که به عنوان کاپیتان تیم آماتورگونه خطای پنالتی بی مورد انجام میده و همه اش در حال پرخاش به داوره...فقط پررو بازی رو یاد گرفته...خب انتظار برای راهیابی تیم فوتبال به المپیک 36 ساله شد.


2- جوات خیابانی!! گزارشگراین بازی نمودار همه رو رسم کرد با یاد آوری بازی سال 76 انگار خودش هم باورش شده که باعث صعود ایران به جام جهانی شده...


3-30-جمعه وسط پخش مستقیم فوتبال، بازی قطع شد و فینال وزن نمی دونم چندم مسابقات تکواندو پخش شد...ولی چه پخشی که فقط 40 درصد نبرد پخش شد ، چون یکی یا دو تا از داورها خانم بودند با دامن کوتاه و همه اش سانسور شد و هی فیلم آهسته های الکی پخش شد و فقط نماهای بسته..آخه خب مگه مجبورین اصلاً پخش کنید..این جوری صد سال سیاه پخش نکنید بهتره ...آخرش هم تکواندو کار ایرانی باخت (فکر کنم حواسش به لنگ و پاچه داورها بود!!) بعد که برگشتیم به فوتبال راه آهن یه گل زده بود و ما ندیده بودیم!! فحش های زیبا و رکیکی در مدح آقای ضرغامی و سیستم ایشان و خانواده محترم ایشان در مغزم رویید که در کار سایش اعصاب ملت هستند.


4-تبلیغ روی پیراهن تیم راه آهن جالب بود..."یا امام رضا" و زیرش هم نوشته بود "روغن موتور هیوندای"!!!، ریا و تظاهر و تناقض، در تمام شئونات این مملکت جاری است.


5-آقای احمدی نژاد در گزارش اقتصادی خویش هر گونه گرانی را شایعه دانستند و کار عوامل دشمن!!! و گرانی مسکن را - که البته اگر افزایش بیش از صد در صد قیمت مسکن اصلاً گرانی باشد!!!- بر عهده رشد جمعیت هم گذاشتند ، من فکر کنم آخه از مهر پارسال تا فروردین امسال جمعیت ایران دو برابر شده !!!..ملت موندن به کدوم حرف رئیس جمهور گوش بدن، پارسال فرمود صد و بیست میلیون جمعیت با توجه به امکانات ایران خوبه و حالا میگه رشد جمعیت فلان..!!! ملت بزایند یا نزایند ؟؟!! هر چند هم ملت و هم شما در حال زایمان اساسی هستید و بچه هم فارغ نمیشه!!! دوست خوبم منصور هم توی وبلاگش از گرانی مسکن ناله ها کرده و باعث و بانیش رو نفرین کرده و گفته مطمئنه که نفرین ملت سر قضیه مسکن عوامل گرانی مسکن رو خواهد گرفت...منصور جان اگر قرار بود نفرین ملت کاری کنه که توی این 28 سال پس چرا اتفاقی نیفتاد با اینهمه لعن و نفرین؟؟!!


6- آقای شکری یا حافظی را بندازید بیرون تو رو خدا!! صبحها از رادیوی ماشین رادیو ورزش رو گوش می دم، و بخش تیترهای مطبوعات، بعدش یک نفر به اصطلاح کارشناس برنامه -آقای حافظی یا شکری- تشریف میارند و از رو یکی از مقاله های منتخب رو میخونند...البته با صدایی کاملاً تو دماغی و مملو از خلط!!! و حال به هم زنی کامل و با سرعت چهل تپق در دقیقه!!! در خوندن از روی مطلب...من نمی دونم این مجریها و کارشناس!!!!!!ها رو از کجا گیر میارند - یه مشتی {...}خل...؟؟؟

۷ نظر:

BB گفت...

سلام . جذب اسم وبلاگتون شدم و اومدم و خوشحالم از این بابت . چون خیلی روون نوشته بودید . در مورد مسکن هم فکر می کنم همه ی بلاگرهای داخلی یه دور نالیدن ولی چه فایده ؟ مگه تو این مملکت کسی به حرف مردم گوش میده ؟!

BB گفت...

ممنونم

suratgar گفت...

تازه بی سواد بازی هاش (مورد آخری) روان آدمو بیشتر پاک میکنه من یه بار میخواستم زنگ بزنم رادیو بگم من حاضرم مفتی بیام اونجا جای این یارو کار کنم حقوقم بدین به اون:)) دیوونه مون کردن

Pazh گفت...

با تيكه‌ي ضرغامي خيلي موافقم
بر احمدي نژاد عزيز مجازيد تا دلتان ميخواهد ليچار ببنديد
معجزه هم چيزي است كه يك بار رخ مي‌دهد -اگرچه در ايران اين گمان مي‌رود كه معجزه چيزيست كه فقط يك بار رخ نمي‌دهد!-
خوش باشي

ناشناس گفت...

اولین بار بود که اومدم بخونمت .شانسی پیدات کردم .بازم میام

ناشناس گفت...

...سلام
خوب نوشته بودین خسته نباشین

BB گفت...

چاکر هر چی استقلالیه