شنبه، تیر ۲۳، ۱۳۸۶

جام ملتهای آسیا - رئیس جمهور گوگولی و...


1- فکر کنم بار سوم باشه که اینجا غر می زنم ، به خاطر خرابی بلاگر و اینکه تنها با برنامه فیلتر شکن اونهم بعد از چند بار سعی و خطا میتونم مطلبی بنویسم. فکر کنم اشکال از سرویس دهنده پارس آنلاین باشه. آدم بی انگیزه میشه برای نوشتن. البته خب تنبلی مزمن هم هست...مثلاً چند تا عکس (به نظر خودم) با حال از بالای یک برج از تهران در شب گرفتم در تاریخ 30 فروردین!!! که هنوز به خاطر تنبلی این جا نذاشتمشون.

2- آقای رئیس جمهور - گوگولی !! تو رو خدا بی خیل این ملت شو....دهن همه رو صاف کردی جیگر....زدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی رو منحل کردی که همه چیز رو هیاتی خودت انجام بدی... و هر بلایی خواستی سر پول نفت بیاری....نیمدونم تکلیف این همه فهارست بها و بخشنامه ها و رتبه بندی شرکتها چی میشه....می خوای همه شرکتها رو هم منحل کن و همه پروژه ها رو بده به سپاه و قرارگاه خاتم که بین هر کی که دوست داشت پروژه ها رو تقسیم کنه...یکسال و نیم هست که برای یک پروژه خاص توی یک شرکت استخدام شده ام و هنوز عملاً پیشرفت به 3-4 درصد هم نرسیده و حالا خبر میاد که پروژه اصلاً زیر سوال رفته به دستور شخص آقای رئیس جمهور!! یعنی دخالت در همه جزئیات...جالب اینه که با کمال پررویی برای روزنامه های کارگزاران و شرق و اعتماد ملی تیتیر روزنامه تعیین میکنند!!! که بنویسید انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحولی مثبت در آینده کشور!!! رئیس جمهور جون میگی از بنزین آزاد هم خبری نیست چون باعث گرونی میشه ..آخه میدونی الان اصلاً توی این دو سال گرونی نشده آخه!!! فقط دهان و دندان مردم سرویش شده.
در جمعی از دوستان بودم که بعضی هاشون تعصب خاصی به نظام دارند و جلوی روشون اگر مثلاً بگی بالای چشم آقا!! ابروست شاکی می شوند..اینها هم از دست رئیس جمهور عاصی بودن و شاکی . بگذریم دیگه ...نمیدونم چی میشه..یعنی از فردای خودمون هم بی خبریم با این تصمیمات لحظه ای و بدون فکر و پشتوانه.

3- و اما جام ملتهای آسیا شروع شده و ما امیدواریم که این دفعه طلسم 31 ساله با قهرمانی ایران شکسته بشه. بازی اول رو در حال سردرد شدید و استفراغ و درمانگاه و آمپول دیدم!!! ولی خب پیروزی ایران چسبید. به نظرم ایران خصوصاً در نیمه دوم خیلی خوب و مطمئن بازی کرد.(برخلاف نظر خیلیها). شاید ترکیب نیمه اول می تونست بهتر باشه ولی همین شجاعت تعویضها و تغییر به موقع تاکتیک تیم رو نجات داد. و ما تا الان تنها تیمی بودیم که بازی باخته رو تبدیل به پیروزی کردیم در این دوره. تیم ژاپن رو تیم بسیار قوی و خطرناکی دیدم و عربستان و کره هم خوب هستند. البه استرالیا هم به نظر من تایلند رو می بره و صعود میکنه. و ممکنه در دور حذفی تیم بهتری باشه . هرچند بسیار کند و ناهماهنگ بودند تا حالا.
به نظر من در جناح راست بهتره کعبی دفاع راست باشه و مهدوی کیا جلوی اون بازی کنه و در نیمه دوم که دفاعهای حریف خسته تر شدند کاظمیان بیاد تو و از سرعتش استفاده کنه.
این که حسین کعبی بگه که مربی لسترسیتی (تیم آینده کعبی) تعجب کرده که من چرا توی بازی اول نبودم و به قلعه نوعی خط میدهند که من بازی نکنم خیلی مزخرفه...بالاخره این تصمیم مربی بوده و بازیکن باید مطیع باشه و نباید توقع داشته باشه که به خاطر مربی تیم آینده حتماً باید بازی کنه..از این جور حاشیه ها می ترسم و اینکه باز این حاشیه ها باعث شکست ایران بشه.
4- گرممه.....عرق ریزونی داریم اینجا توی شرکت...ما کولر گازی و اسپلیت میخوایم یالله.
5- دوست دارم درباره فیلم "بابل" و "روز سوم"بنویسم ولی امان از تنبلی و...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Sallam Houman jan,
Mebinam keh Hesabi mashgoole Fotbal haste ... I’ve been following Iran and Australia too.

Regrading Movies … If you want a movie topic to write on, write something on the “Ekhrajeha”…

Inshallah dar Iran mebinamet.

Amir Hossein

ناشناس گفت...

Hooman jaan,
taa vaghti in Amir khaan-e googoolitoon morabbie team melli, team melli hichi nemishe.
oon Enayati mano koshteh.
khodaya, az khelghate Enayati mamnoonim!

ناشناس گفت...

salam arz shod jenab.e holmes:
movafeghe nazarate jenabeali dar morede GAND KARIAYE raeis jomhoore nesbatan mohtaram hastam dar morede garmie havaham bayad begam ke manam garmame vali khob tabestoone dige che bayad kard faghat estakhr michasbe vali nemidoonam chera baazi shaba az sarma az khab miparam vali rooza enghad garmame ajibe vaghan! movafgah o moayad bashid ... bedrood