چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۵

Materazzi? He is animal

بازی فینال رو توی یک جمعی دیدیم که چهار به دو ایتالیایی بودیم و من طبعا فرانسوی.
ظاهرا من باید بازیها را تنها ببنیم تا تیم محبوبم برنده بیاد بیرون.
شاید اگر فرانسه هانری و ویرا رو تا آخر بازی داشت و البته زیدان رو بازی رو میبرد حتی توی پنالتی. و البته مقصر اصلی زیدان نبود بلکه مربی احمق فرانسه بود که دروازبان بزرگی به نام کوپه رو نیمکت داشت و دلقکی به نام بارتز رو توی زمین.
و اما در مورد زیدان همه نوشتند و گفتند، به قول روزنامه شرق همین الان اگر توی گوگل کلمه زیدان رو سرچ کنید حداقل 3125 لینک بهتون میده.
خانم بنده و طرفداران ایتالیا هم اونشب از اخراج زیدان ناراحت شدند با اینکه ایتالیایی بودند و میگفتند اون مرتیکه که فحش داد هم باید اخراج بشه.
شکی در حیوان بودن ماتاراتزی نیست اگر در جریان خشونتهای او نیستید فیلم چهار دقیقه ای رو ببینید تا یه کمی طرف رو بشناسید.
تازه این فیلم حاوی شاهکارهای جدیدش نیست که مثلا توی یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آرنج زد توی چشم خوان پابلو سورین بازیکن ویارئال و کاپیتان تیم آرژانتین و خون و خونریزی راه اندخت سورین تا آخر بازی در به در دنبالش بود تا حقش رو کف دستش بذاره که بزور تعویضش کردند.
توی این بازی هم طبق نوشته نشریات خارجی و متخصصین لبخوانی جریان اینجوریه.
به نقل از صحفه اول روزنامه شرق چهارشنبه بیست و یکم تیرماه 85:

"ماتاراتزی پیراهن زیدان را می کشد، زیدان به او میگوید اگر پیراهنم را می خواهی پس از بازی آن را به تو می دهم، ماتاراتزی با خشم جواب می دهد من پیرهن همسرت را می خواهم و می رود. اما ماتاراتزی ادامه میدهد و می گوید ، ما همه می دانیم تو فرزند یک بدکاره(فاحشه) تروریستی و این بار زیدان بر میگردد و ...
"
شاید بهتر بود و البته قطعا بهتر بود که زیدان خود رو کنترل می کرد و بعد از بازی خدمت ماتاراتزی می رسید چون او نماینده میلیونها نفر بود ولی دوست داشتم حالا که این کار رو کرد و اخراج شد با کله توی صورت او میزد فک و دندونها رو یک سرویس حسابی می کرد و چه باک از محرومیت که این آخرین بازی او بود.
اونهایی که مثل من دلشون برای بازیها ی زیدان و تمام لذتی که او به ما اهدا کرد میشه میتوانند به این لینک سر بزنند. 9 دقیقه فیلم از اعجازهای زیدان.
توی اینترنت کند ایران بهتره فیلم رو پاوز کنید و یه نیم ساعتی بذارید واسه خودش بافر کنه و بعد پلی کنید، ضمنا اگر کسی میتونه بگه چطور میشه ذخیره کرد فیلم رو به من بگه.
این دریبلهای چرخشی زیدان اینقدر معروف و زیباست که حتی توی بازی فیفا ورلد کاپ شما اگر فرانسه رو بردارید و زیدان توپ رو داشته باشه و در حال حرکت با گرفتن کلید شیفت شاهد یک دریبل زیدانی خواهید بود و این فقط در مورد زیدانه.البته رونالیدینیو و کریستیانو رونالدو هم حرکت مخصوص خودشون رو دارند.
زیدان هم رفت و افتخاری برای من و ما که هم نسل اون بودیم و حتی هم سن و سال!!
راستی گل پنالتی زیدان هم از اون عظمتهای فوتبال بود. یکی مثل اون رو چند ماه پیش همین طوری خودم زدم. به خدا دامون شاهده و یادشه.!!عین همین ضربه چیپ خورد به تیر افقی و افتاد پشت خط گل. گلر هم سوسک شد چون روی زمین شیرجه رفته بود.

جام جهانی هم بالاخره تموم شد و رفت تا چهار سال دیگه یا به عبارتی دقیق 1417 روز دیگه ومن اون موقع 37 ساله خواهم بود، اگر زنده باشم. در درجه اول آرزو می کنم که خانواده ام و دوستان و اقوام همه سرحال و روپا باشند و درجه دوم اینکه تیم ما اون موقع بهتر شده باشه و دیگه اینکه ما هم بریم آفریقای جنوبی.
همین الان شبها دلم برای دیدن فوتبال یک ذره شده.

پ.ن. یه نکته بی ربط هم بگم که کاشکی بالاک به چلسی نمی رفت.

هیچ نظری موجود نیست: