شنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۵

رضا صادقی و دیگر ...توپولوف

من عاشق آهنگهای رضا صادقیم....اولین بار با آهنگ مشکی رنگ عشقه شناختمش...ولی با آهنگها و آلبومهای دیگه اش بیشتر حال کردم. الان هم توی ماشین 60-70 درصد مواقع رضا صادقی گوش میدم. همسر گرامی هم با وجود اینکه دوست داره آهنگهاش رو بعضی وقتها میگه...تو خسته نشدی؟ از بس گوش کردی اینها رو؟ خلاصه ما همه اش منتظر کنسرت آقا رضا بودیم که دیشب جای همه خالی رفتیم کنسرتش. به من خیلی خوش گذشت. جزو بهترین کنسرتهای تاریخ زندگیم بود و قطعا اکتیو ترین و پر انرژی ترین اونها. هر چند زمان یکساعت و نیمه کم بود براش. ولی خیلی از آهنگهای باحالش رو اجرا کرد. البته دوست داشتم آهنگ "عشق صادق" که جزو بهترین آهنگاشه رو هم اجرا کنه که نکرد.
از شخصیت و افتادگی و گرمی خود رضا هم خیلی خوشم اومد. متولد 1358 بندر عباسه و به خاطر تزریق اشتباهی پنی سیلین به عصب در سن دو سالگی از ناحیه پا معلوله.
با زبون بی زبونی گفت که بعضی آهنگهاش رو چون اجازه ندادند نمیتونه بخونه. ...
نکته منفی کنسرت، مکان نامناسبش بود که البته کلی معذرت خواهی کرد و گفت این بهترین مکانی بود که اجازه دادند. صندلیهای بی شماره در فضای باز. کلی درگیری برای اینکه ملت صندلی از عقب میاوردند و توقع داشتند صاف بیان بشینند رو سر تو و بقیه!!
ولی به هر حال خوش گذشت فطیر. کنسرت در محل کاخ سعد آباده و امشب و فردا شب هم هست.
اطلاعات بیشتر


یه توپولوف دیگه هم افتاد .دیشب توی کنسرت فهمیدم چون اول کنسرت اعلام کردند که همشهریاشون توی سقوط هواپیما جون دادند. همین دو هفته پیش بود که یکی هم توی اوکراین افتاد. فکر کنم تا حالا 23-24 تا توپولوف 154 توی دنیا سقوط کرده. بابا این ایران - ایر- تور رو تعطیلش کنید بره.
جالب تر میدونید چیه؟ این تیتره.
" تنها 28 مسافر کشته شدند"
انگار نه انگار داریم راجع به جون آدمها صحبت میکنیم.


هیچ نظری موجود نیست: