یکشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۱


ديشب 2 تا فوتبال ديدم هر دو تا چسبيد حيابي. بعد از يك ماه و اندي بي فوتبالي اولين فوتبالهاي تلويزيون بود. استقلال 3-1 عسير عربستان رو له كرد. بهترين بازيكن زمين به نظر من دين محمدي بود كه كولاك كرد. همه جاي زمين بود با پاسهاي حسابي. استقلال خوب بازي تكضرب و عالي. تاثير مربي آلمانيه توي همين بازي مشخص بود. بازي ساعت 12 شب هم بين بايرن مونيخ و آ.ث.ميلان بود. خواهرم هم اومده بود اتاق من (زيرزمين ) تا بازي رو ببينه. اين خواهر بنده از جام جهاني به بعد خيلي فوتبالي شده . طرفدار ايتاليا و برزيله. از بالاك هم خيلي خوشش مياد واسه همين اومده بود بازي بايرن رو ببينه. خيلي هم هيجان از خودش بروز مي داد. گل اول رو بايرن خورد. بعد يه ضربه آزاد شد به نفع بايرن مونيخ بالاك و تارنات پشت ضربه بودند. به خواهرم گفتم ضربه رو تارنات مي زنه و گل ميشه. دقيقا همين اتفاق افتاد!! خواهرم حتما كف كرده بود!! نيمه دوم بالاك تعويض شده بود و شول به جاش اومده (كه اين هم بازيكنيه كه من عاشق بازيشم) بود. خواهرم ديگه مشغول بازي كامپيوتري بود و نيم نگاهي هم به فوتبال داشت، چون بالاك نبود. دوباره يه خطا شد به نفع بايرن. مهمت شول پشت ضربه وايستاد. گفتم كه ضربه رو شول مي زنه و گل مي شه. خواهرم گفت نه بابا گل نمي شه! گفتم حالا ببين. از شانس ما ضربه گل شد.(البته تخصص شوله) خواهرم ديگه حتما كف كرده بود! به من مي گفت كه شانسي گفتي. ولي از قيافش معلوم بود كه داره با خودش مي گه چه خداي فوتباليه اين شرلوك!!! بازي 2-1 تموم شد. آخراي بازي اليور كان (خدا!!) 4-5 توپ مسلم گل رو گرفت و بايرن رو نجات داد.همين!


راستي الان منتظر بازي فينال بين بايرن مونيخ و رئال مادريد هستم. اي ول!!

هیچ نظری موجود نیست: