شنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۱



ارتفاع پست


با دو تا از وبلاگ نويسها رفتيم سينما، ارتفاع پست. مثل تمام كارهاي حاتمي كيا از اين فيلم هم لذت بردم. خوش ساخت و با بازيهاي خوب. فرخ نژاد مانند فيلم عروس آتش معركه بود. ليلا حاتمي و گوهر خير‌انديش هم همين‌طور. يه نكته‌اي در مورد فيلمهاي حاتمي كيا هست كه به نظر من شايد نقطه ضعف باشه، و اون اين‌كه فيلمهاي او مربوط به ظرف زماني خاصي هستند. لااقل اكثر فيلمهايش. نمي‌دونم شايد من اينجوري هستم. مثلا قبلا يادمه 4-5 بار فيلم ” از كرخه تا راين “ رو ديده بودم و خيلي لذت برده بودم. تازگيها كه دوباره مي‌ديدم اين فيلم رو زياد به نظرم قوي نيومد. يا مثلا ” آژانس شيشه‌اي “ اون رو هم تازگي ديدم و اون‌قدر لذت نبردم كه قبلا برده بودم. نمي دونم شايد ايراد از منه. به هر حال هنوز هم حاتمي كيا يكي از محبوترين كارگردان منه. خيلي هم خوشتيپه!! راستي آخر فيلم ارتفاع پست يه جور خاصي تموم شد. يه جور ابهام ولي از نظر من هواپيما سقوط كرده بود توي دريا و كار تمومه...

هیچ نظری موجود نیست: