جمعه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۱

امشب عروسي يكي از بچه ها بودم دو نفر وبلاگ نويس ديگه هم بودن، مىگفتن آدم كه توي پروفايل ياهوي خودش آدرس بلاگش رو نمىده، بعد مىگفتن چرا همه اش از فوتبال مىنويسي و كمتر از خودت، گفتم چون تابلو شدم ديگه، خيلي از دوستام بلاگم رو مىشناسن، پس مجبور به خودسانسوري هستم. شايد جاي ديگه مجبور باشم حرفهاي ديگري را كه نمىتوانم بزنم بزنم، شايد هم ورقها رو " رو " بازي كنم و شفاف باشم. نمىدونم

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

آقا يا خانومي كه توي گوگل هر روز كلمه " الكس" رو سرچ مىكني، بعد از اونجا مىآي بلاگ من رو مىخوني، خودت رو معرفي كن بابا مردم از كنجكاوي

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

ايتاليا با مكزيك رو ديدين، هر چي فحش خار مادر بلد بودم به " تراپاتوني " دادم، دل پيرو رو مىذاره بيرون اونوقت اون اينزاگي فلان رو بازي مىده. الكس دل پيرو10 دقيقه بازي كرد. چه گلي زد. بعدش هم گفت : فقط تو رو دارم خدا!!!!! ولي مكزيك واقعا 20 بازي مىكنه. در صحنه گل بعد از 13-14 تا پاس سالم گل زدند. ايتاليل چون دوم شد، به جاي يك چهارم نهايي توي نيمه نهايي به آلمان مٍتونه بخوره.

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

هیچ نظری موجود نیست: