یکشنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۲

لگن


چند تا مطلب بي‌ربط

1- بعضيها كه نميتونن برد تيم يوونوتوس رو تحمل كنند، ادعا مي‌كنند كه مافيا پشت پرده دست داشته و... حالا كجا اين طور به نظر رسيده ما كه نفهميديم. همه مي‌گن كه اين بهترين بازي يووه در چند سال اخير بوده و چه طور يه نفر مي‌تونه آقاي شقايقي رو به خانوم گودرزي ربط بده من نمي‌دونم.دائي جان ناپلئون يادت به خير. براي كاهش سوزش در بعضي قسمتها مي‌توان از لگن آب سرد استفاده نمود، در ضمن.

2- اون كسي كه گيره به دم گربه بدخت زد من نبودم. لينكش رو داده بودم ولي نگرفته بود. اين آقاي محترم بود.

3- يه وبلاگي پيدا كردم...يعني برام نظر گذاشته بود. اين دوست خوب. عاشق شرلوك هلمز و جرمي برت و آل پاچينو و استقلال و يوونتوس و متنفر از لنگ!! و باز عاشق سالينجر ( حتما ديوونه ناتور دشت)، جالب اين كه سالها مثل من مشتري دائم مجله طنز و كاريكاتور بوده و حالا به نظرش لوس شده. (منهم ديگه نمي‌خرم.). خواستم با جواد عليزاده توي نمايشگاه صحبت كنم ولي بعد ديدم حسش نيست. بگذريم. آقا انگار وبلاگ خودم رو مي‌خوندم. حاااال كردم. من اين آدم رو بايد از نزديك ببينم.

4- عزت زياد.

هیچ نظری موجود نیست: