پنجشنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۱

نويد كيا


امروز سر كار خيلي سرم شلوغ بود، حتي نتونستم يه نگاه هم به روزنامه جهان فوتبال بيندازم.
ساعت 1 پنجشنبه‌ها تعطيل مي‌شيم. ولي من كلي كار داشتم. ولي چون خوشبختانه چون همه نقشه‌كشهاي شركت يا مرخصي بودند يا كار ديگه‌اي داشتند، خيالم راحت بود كه روز تعطيل لازم نيست بيام. نقشه‌ها رو هم حتما بجاي شنبه 1 يا 2 شنبه تحويل مي‌ديم. كارم رو برداشتم رفتم پايين جلوي تلويزيون بازي پرسپوليس- سپاهان رو ببينم. عقلم مي‌گفت بهتره پرسپوليس ببره. دلم مي‌گفت سپاهان. ولي وقتي سپاهان گل اول رو زد فرياد زدم. فهميدم بابا پرسپوليس بايد ببازه،‌ حال توي همينه! آخرش هم 2-1 باخت. ولي يه چيزي من معتقد بودم كه سپاهان اول نميشه. ولي بازي امروزش رو كه ديدم فهميدم تيم خيلي خوبيه. و سخت بشه متوقفش كرد. بازي هماهنگ و تك ضرب و مثل تيمهاي بزرگ. حيف اگر اول بشن. پررو مي‌شن. ديگه اصفهانيا خدا رو بنده نيستند. هر چند توي تيمشون فقط يك نفر اصفهاني است. پيرواني هم 2 اخطاره شد براي بازي با استقلال. رهبري فر هم بايد اخراج مي‌شد. راستي...ادموند بزيك يه گل زد و يك پنالتي گرفت. اونهم جلوي تيمي كه ازش اخراج شده بود. توسط علي آقا. فعلا...

هیچ نظری موجود نیست: