جمعه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۲


يا مقلب القلوب و الاحوال - يا محول الحول و الاحوال - يا مدبر اليل و النهار - حول حالنا الا احسن الحال



خب سال 1382 هم رسيد. هر چي از عمرمون مي‌گذره سرعت گذر سالها بيشتر مي شه. خيلي عجبيه. الان داشتم نوشته پارسالم رو واسه عيد مي‌خوندم. به نظرم امسال برام سال بهتري بود. احساسم اين طوره. امسال يه جورايي حس كردم كه بزرگ شدم. يعني مرد شدم. شايد هيچ موقع همچين حسي نداشتم ولي حالا در آستانه 30 سالگي به اين نتيجه رسيدم. يه جورايي حس كردم امسال كه مستقل شدم. و... دوستان خيلي خوبي هم توي اين سال 81 پيدا كردم كه اكثرا از بچه هاي وبلاگ نويس بودند. دوستايي كه تقريبا مطمئنم ، دوستيم باهاشون پايدار مي‌مونه و از اين جهت هم سال خوب و عالي بود. امسال براي بار اول از ايران بيرون رفتم، هر چند جاي دوري نبود ولي به هر حال جالب بود. به هر حال اين سال هم گذشت با تمام شاديها و غمهاش. با تمام خوبيها و بديهاش. با تمام حسهاي ناشناخته كه كم‌كم شناخته مي‌شوند و با تمام احساسات متناقض و دوگانه و با تمام درگيريهاي شديد ذهني، بالاخره گذشت. اميدوارم كه سال 82 براي همه‌مون خيلي سال بهتري باشه. سالي پر از موفقيت و شادي و آرامش. از خدا مي‌خواهم اين چيز ها رو. اميدوارم صلح ، در تمام دنيا برقرار بشه، هر چند شروع امسال همراه با جنگ بوده. امسال فرصت نشد از اون پيرزن لاغر و نحيف كه توي ميدون فاطمي فال مي فروشه فال حاقط بگيرم. ولي يه دوست خوب برام فال حافظ گرفته كه خيلي هم خوب در اومده. همين رو اين جا مي‌ذارم.


بگرفت كار حسنت چون عشق من كمالي.......... خوش باش زانكه نبود اين هر دو زوالي

در وهم مي‌نگنجد كاندر تصـــــــور عقل.......... آيد به هيچ معنـــــــــي زين خوبتر مثالي

شد خط عمر حاصل گر زانكه با تو ما را ........ هرگز به عمر روزي روزي شود وصالي

آن دم كه با تو باشم يك سال هست روزي ........ واندم كه بي تو باشم يك لحظه هست سالي

....

پ.ن. صبح موقع سال تحويل با صداي قرآن و اذان بيدار شدم و توپ سال تحويل رو شنيدم. توي رختخواب در همون حالت دراز كش از صميم قبل دعا كردم كه سال 1382 سال خوبي باشه.


هیچ نظری موجود نیست: