پنجشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۸۲

گپ و سيلاب


امروز بارون و تگرگ تهران وحشتناك بود. هر چي برف پاك كن با اخرين سرعت كار مي‌كرد، باز هم چيزي نمي‌شد ديد!! خنده‌دار بود وضعيت. بعدش هم آب و سيلاب خيابون و پياده روها گرفت. تا حالا توي همچين سيلابي نديده نبودم و فقط توي فيلمها و تلويزيون همچين چيزي ديده بودم . حالا مي فهمم كه مبحث جمع‌اوري آبهاي سطحي چقدر مهمه. اگر يه وقت شنيدين كه سايت پتروشيمي فلان رو سيل برد. بدونيد كه اولين نفري كه محاكمه ميشه منم. چون طراح كانالهاش من بودم!! ولي خوشبختانه با اين كه مي‌دونم براي بارون كمي طراحي شده ولي از كافرما نامه دارم. (به اين ميگن خود رو خلاص كردن!! و رفع تكليف. ولي خدائيش هر چي من گفتم كه بايد بيشتر بگيريم بارون رو زير بار نرفتند. ديگه من چكار كنم؟) حالا بگذريم. امروز توي اتوبان صدر ترافيك شديدي شد، چون آب گرفتگي خيلي زياد بود. ماشين قشنگ تا سپر توي آب مي رفت. شانس آورديم خاموش نشد. ولي خب ترافيك و همه اينها اصلا مساله‌اي نيست وقتي يه دوست خوب كنارت باشه و راحت و بيخيال با هم گپ بزنيد.

هیچ نظری موجود نیست: